Mojoj braći (svim katoličkim muškarcima)

Na facebook profilu jednog svećenika naišao sam na ovaj tekst uz ovu sliku. Čini mi se da ga je svećenik sam napisao. Dojmio me se, pa sam ga preveo.

Znate što? Ja sam stari igrač američkog nogometa koji je lomio vratove sa svoja tri brata (koje volim). Iskreno, pun mi je kufer više vješanja moje muževnosti u predvorju svaki put kada idem na misu. Stoga, govorim svoj svojoj katoličkoj braći.

Kada ti i ja idemo na Misu…

Ne želim te držati za ruku, nego  ŽELIM kleknuti zajedno s tobom kao plemeniti vitez ispred Krista Kralja.

Ne želim sjediti u nekom molitvenom kružoku, djeliti s tobom “osjećaje”, nego ŽELIM biti s tobom dok gledamo prema velikom čudu našeg Kralja  koji se uprisutnjuje u toj Svetinji nad svetinjama.

Ne želim sudjelovati s tobom u natjecanju tko može biti najveći aljkavac, nego ŽELIM očekivati izazov pristupanja Kralju u plemenitom ruhu. 

Ne želim da pjevamo djetinaste i ženske tonove, nego ŽELIM da slavimo našega Kralja u muževnom i snažnom pjevanju naših predaka! 

Ne želim da ja i ti primamo našega Kralja kao da grabimo komad čipsa, nego ŽELIM s tobom kleknuti na ivici Raja, znajući da naše nečiste i klicama prekrivene ruke nisu dostojne primanja Kralja Univerzuma. 

VRIJEME JE SADA, BRAĆO! 50 GODINA OVOGA ŽENSKASTOG SRANJA MORA PRESTATI!

Fr. Richard Heilman

***
Otvoren je novi katolički forum pod nazivom Katolički forum na adresi katolickiforum.com. Moglo bi biti zanimljivo.

Također, upućujem vas kod Tome Blizanca i na njegovu zamolbu i poziv na molitvu. Ovim putem i ja vas molim da se pridružite Društvu Benedictus u molitvi za njihove nakane.

Oglasi

3 thoughts on “Mojoj braći (svim katoličkim muškarcima)

  1. Pingback: Ponedjeljak, 17.11.2014. – uz jutarnju kavu preporučujemo - Quo Vadis Croatia

Komentari su isključeni.