Tradicionalna misa u Lourdesu

Već šestu godinu za redom idem u Lourdes volontirati. Tek sam ove godine otkrio da mi se misa po izvanrednom obredu služila ispred nosa, tj. odmah u kapeli do volonterskog smještaja. Uspio sam dobiti dopuštenje otići sa zaduženja te pohoditi misu.

Misu sam prikazao za velečasnog Stanislava Vitkovića koji je preminuo u petak 17. listopada, te za Društvo Benedictus.

Svećenik koji je služio misu je iz Svećeničkog Bratstva sv. Petra, inače je ceremonijer na slavljima u lurdskom svetištu. Nakon mise popričao sam s njime jedno pola sata. Razgovarali smo između ostalog o SSPX-u, problemima u tradicionalističkom pokretu te trenutnom stanju u Crkvi. O FSSP-u u Lourdesu imate više informacija ovdje.

Kao što vidite na slici dolje, svećenik nije imao ministranta, a svega je 7 ljudi bilo na misi. Ja, iako sam ministirao dva puta, nisam se usudio zbog toga jer ne poznajem napamet molitve, a nisam ponio latinskog-hrvatski misal za puk. Za vrijeme mise morao sam se snalaziti u nekom starom francunskom misalu koji je totalno nepraktičan, pa sam ga kasnije zamijenio s talijanskim koji toliko siromašan pa se i on pokazao nepraktičan.

Zahvalan sam Gospodinu za iskustvo ove mise u Lourdesu. Nadam se da ću ići i sljedeće godine.

Oglasi

One thought on “Tradicionalna misa u Lourdesu

Komentari su isključeni.