Ovo vjerojatno nećemo vidjeti, ali bilo bi lijepo

 

Izvor fotografija: Vesti Papali

Oglasi

5 thoughts on “Ovo vjerojatno nećemo vidjeti, ali bilo bi lijepo

  1. Jasno da nećemo, no postoje strašnije stvari koje ćemo možda vidjeti. (možda)
    Vi ste eto”vjerniji ovome Papi” od nas i objasnite nam, molim Vas, razuvjerite nas da papa Franjo onu rastavljenu Argentinku nije ohrabrio da ide na sv. Pričest i da nije rekao da su “svećenici papskiji od samog pape” kada joj uskraćuju sv. Pričest. (Pater Lombardi nije opovrgao da je to rečeno.) Ohrabrite nam da samo kardinal Kasper sve ovo vodi i organizira i da mu neće uspjeti.
    Objasnite nam na koji bi način novi “sveci” trebali biti zaštitnici sinode u listopadu koja bi trebala pokazati “milosrđe prema rastavljenima civilno vjenčanima (Posljednje rečenice propovijedi pape Franje na Misi kanonizacije jučer)? Kakvo je milosrđe podržavati život u grijehu? Gdje je u svemu naš Gospodin Isus Krist, njegov nauk i njegove oštre riječi?!
    Nemojte misliti da i mi nismo uzrujani i da nas ovo ne šokira. Na pomolu je zbilja revolucija u koju ja u tom obliku nikada nisam vjerovao jer su cijeli moj odgoj, sva uvjerenja, nada uvijek bili uz Prvosvećenika.
    Revolucija poglavito u praksi premda se u nauku još i čuva privid pravovjerja.
    Ali cijeli ovaj spoj intervjua, ispravaka i isprika, telefonskih razgovora i puno riječ na jednoj strani, šutnje na drugoj strani, uz nesebičnu podršku neprijatelja Crkve i zlodjela ultraliberalnih kardinala s otpadničkom svijesti…na pomolu je prava revolucija.

    • Kiki, ja stvarno ne znam zbog čega se ti brineš. Ti imaš svoju Crkvu i svoje utočište, a to je (F)SSPX – jedini i pravi baštinici punine katoličke vjere. Ja da sam na tvome mjestu, ja bih se radovao papi Franji i njegovim nespretnim potezima te zlima ultraliberalnih biskupa jer zbog toga će sve više vjernih neokonzervativaca i neokatolika početi propitivati se i okretati Tradiciji te će otkriti nadbiskupa Lefebvrea i obratiti se te pridružiti (F)SSPX ili Neo(F)SSPX – ovisno na koga budu naišli +Fellaya ili +Williamsona na youtube. Vidjet će zapravo da Crkvu vode masoni te da je Rim nadvlada te je stijena na koje Crkva stoji i koja nije nadvladana od vrata paklanih zapravo u Econu. Ti si Kiki, na sigurnom. Sada kada je (F)SSPX odlučio doći u Hrvatsku, sigurno će doći u BiH, a nadam se i u Međugorje gdje će sigurno naići na plodno tlo i imati puno pastoralnih plodova jer naši ljudi vole Tradiciju, a u (F)SSPX je punina Tradicije, čistoća katoličkog nauka i sva ljepota liturgije koja je doslovno preslika one božanske.

      • Očekivao sam odgovor, a ovo je karikiranje.
        Samo se luđaci mogu radovati zbog ovakvog stanja u svetoj Crkvi – radovati se i to pravdati određenim porastom tradicionalnih zajednica bilo bi čisto sektaštvo – dok milijuni duša srljaju u propast.
        Obnova u Crkvi, ozdravljenje Crkve mora krenuti do Rimskog Prvosvećenika – dotada neki (primjerice FSSPX) mogu čuvati Tradiciju i staviti mu se na raspolaganje kada istinska katolička reforma otpočne.
        A da masonerija ima veliki upliv u sva svjetska događanja, crkvena također, da neprijatelji Crkve vješto koriste svaku riječ pape Franje, to je činjenica. Da ima masona u Vatikanu, nije razotkrio FSSPX, nego mnogi prelati – biskupi i kardinali vjerni Gospodinu Isusu Kristu.
        Ja se osobno držim one izjave mons. Lefebvrea: “Da papa i želi, ne može uništiti Crkvu!” Ali da svojim stilom vladanja može Crkvi nanijeti velike udarce, jasno ko dan. Ne znači da je svaki njegov potez i poziv ex cathedra i da ćemo se time moći braniti na našem sudu pred Gospodinom: uzmimo malo jači primjer – onda bi sve one priležnice koje su griješile s Aleksandrom VI. također mogle imati opravdanje da je to bila poslušnost.
        No opet, ove izjave koje sam pročitao u medijima zabrinjavaju me i ja osobno proživljavam teške trenutke. Vi ste izbjegli sve odgovore – očito ih ni sami nemate.

Komentari su isključeni.