Preporuke

Nisam odavno ništa preporučavao, pa evo danas ću. (Možda bih mogao uvesti ono što je Toma Blizanac napustio – nedjeljne blog preporuke 🙂 ).

Jedan moj prijatelj je pokrenuo youtube kanal pod imenom Guido di Arezzo (tko je bio Guido iz Arezza imate ovdje). Na njemu objavljuje vrlo lijepe liturgijske skladbe hrvatskih skladatelja i šire. Nakon što je ZrinjskiPetar počeo jako rijetko objavljivati nove stvari, ovo je lijepo osvježenje. Guido, hvala! Link na kanal vam je ovdje i ne zaboravite se pretplatiti.  Post Isuse naš, što sam objavio prije koji dan, jest njegov doprinos.

Druga preporuka je blog Na tvom dlanu – isto jedno lijepo i pozitivno osvježenje u ovoj našoj učmaloj blogosferi. Blog plijeni pažnju u zadnje vrijeme, prije svega zbog zadnjeg članka koji je bio vrlo popularan na društvenim mrežama, ali i zbog svoje autentičnosti i stila kojim blogerica piše i donosi lijepe stvari iz obiteljskog života. Trebala bi češće pisati, ali znam da zbog silnih roditeljskih obaveza ne stigne. 😉

Treća preporuka je blog Quo Vadis Croatia – ekipa jednostavno rastura sa svojim vijestima iz vatikanskih događanja. Obavezan bookmark i dodatak u rss reader.

Kad smo već kod rss readera, preporučam vam Feedly, najbolji rss reader ikad – podržava sve platforme i sve ih sinkronizira.

Također, kolega I. B. mi je preporučio f.lux program koji kalibrira boje monitora ovisno o doba dana i prema geolokaciji da bi se smanjilo opterećenje očiju. Preporodio sam se. Znam da mnogi do kasno čitaju blogove i pišu, tako da će vam ovaj zgodni programčić dobro doći.

Za kraj nešto što je objavio Guido di Arezzo:

Farizej

Oglasi

3 thoughts on “Preporuke

  1. Nedjeljna blog preporuka™ 🙂 nije ugasena, nego s vremenom ima sve manje blogova koje bih mogao preporuciti, pa se ucestalost objava u tom serijalu znatno prorijedila. Dobro si me podsjetio, a s obzirom da je nedjelja, mogao bih objaviti novo izdanje s par blogova od proslog puta.

    Poslusao sam kad si objavio onu skladbu Isuse moj (lijepo), ali mi se cini, mozda se varam, da se tada vlasnik kanala nije zvao Guido di Arezzo. U svakom slucaju nije pretjerano bitno.

    • Nadam se da ćeš nastaviti s nedjeljnom blog preporukom 🙂 Drago mi je da si ovo dočekao pozitivno!

      Da, Guido je promijenio ime kanala. To mu je umjetničko ime, vjerojatno.

  2. Bilo bi dobro da sve postavljene skladbe imaju točno navedenog izvođača i s kojeg je CD uzeto, to je dobro i zbog toga kako bi se zainteresirani mogli šire informirati za pojedini CD, a li i zbog toga da se zna koji je zbor snimio, orguljaš, dirigent, što u ovom slučaju nije potpuna praksa – šteta, inače sve za veliku pohvalu naročito što se tiče hrvbatskih skladatelja!

Komentari su isključeni.