Nekoliko preporuka

Pokrenuta je facebook stranica Hrvatska katolička blogosfera koje sam dio. Stranica ima pozitivan start i nadam se da će se sve više vjernika moći susresti s razmišljanjima nas blogera u Hrvatskoj.
Provjerite, pridružite se i pomozite ekipi tako što ćete stranicu preporučiti vašim prijateljima.

Između ostalog preporučam također još nekoliko facebook stranica koje se bave liturgijom i drugim stvarima vezanim uz Crkvu. Stranice su bogate sadržajem i fotografijama:
Populus Summorum Pontificum
Caeremoniale Romanvm
Institute of Christ the King Sovereign Priest
Kościół na starej fotografii. Church in old photos

Evo par youtube kanala:
Callixtinus
Vericast
Catholic Peter

***

Članak na koji sam naletio čitajući komentare na blogu Tome Blizanca Why I left the SSPX milieu mi je lijepo došao. Mogu reći da nisam odavno pročitao trezvenija razmišljanja o toj temi. Autor članka je proveo nekoliko godina u SSPX pripremajući se za svećenika Bratstva.

Inače, moj stav prema SSPX jest taj da pratim događanja vezanja uz njih, ali me ne zanimaju pretjerano niti ih podržavam. U svakom slučaju sam na strani Rima i molim za njihovo potpuno jedinstvo, no sumnjam da će se to dogoditi. Strah me jedne nove paralelne Crkve, a i izgledi su čini mi se za to veliki.

***

Za kraj:

Božji blagoslov,
Lex Vivendi

Oglasi

2 thoughts on “Nekoliko preporuka

  1. Djelim vaše mišljenje u vezi SSPX-a. Ja sam ”tradicionalist”, volim tradiciju, ali tradicionalist unutar Katoličke Crkve. Mislim da je apsurdno da zajednica koja ističe katoličku tradiciju ide svoj put izvan Crkve.
    Molim se stalno Bogu da se SSPX u potpunosti ujedini s Crkvom, ali nažalost kako stvari sada stoje… teško da će se to desiti. Ipak, treba moliti na tu nakanu.

    Želio bih pohvaliti vaš blog. Duže vreman ga pratim, svaka čast samo tako nastavite. Ja također vodim jedan blog, zove se ”Sve mogu u Onome koji me jača”, ali naravno amaterski u usporedbi s vašim.

    Nek vas Bog dragi blagoslovi i čuva
    Pozzz iz Bosne

Komentari su isključeni.